+31 (0)75 635 35 29 / +31 (0)62 291 0461 info@taxizaandam.nl

 Voorwaarden particuliere Schipholservice

Onze Schipholtarieven liggen gemiddeld 30% onder de werkelijke ritprijs naar- of van de luchthaven Schiphol.

Om dit mogelijk te maken zijn er een aantal voorwaarden en spelregels van toepassing:

1] Genoemde tarieven zijn op basis van enkele reis en mits 24 uur voor vertrek bij ons besteld en bevestigd.
Bereken uw ophaaltijd vanaf huis niet te krap, wij behouden ons het recht om de door u gewenste tijd aan te passen aan ons rittenschema.

Bent u te laat met vooruit reserveren, informeert u dan toch even naar de eventuele beschikbaarheid en prijs van dat moment, misschien kunnen wij u onze service toch nog aanbieden tegen een ander aangepast tarief.

2] Wij gaan uit van 1 stuk bagage per persoon (+ handbagage), wij rekenen een “trolley” ook als bagage

Reist u met minder dan 5 personen, maar uw bagage bestaat uit meer (golftassen, opvouwbare rolstoel etc) dan in een normale taxi zou passen, dan dient u dit vooraf aan te geven en zal het minibustarief aan u worden doorberekend.

3] Bij het reserveren van meerdere afhaal- of bestemmingsadressen binnen Zaanstad gaan wij uit van het adres dat het meest ver van de luchthaven verwijderd is. Per extra afhaal- of bestemmingsadres binnen Zaanstad wordt er een toeslag van € 10.00 berekent.
Voor een extra afhaal -of bestemmingsadres in Amsterdam berekenen wij een toeslag van € 25.00.

4] Heeft U bij ons alleen afhalen of een retourrit gereserveerd, dan verzoeken wij u bij aankomst op de luchthaven Schiphol uw mobiele telefoon in te schakelen, maar ons pas van uw aankomst op de hoogte te stellen nadat u de volledige bagage weer in bezit heeft.
De reden hiervoor is dat als er één of meerdere stukken van uw bagage niet zijn aangekomen dan wel beschadigd zijn, uw hiervan eerst aangifte van dient te doen op de Luchthaven Schiphol zelf, waardoor voor ons onnodig lange wachttijden kunnen ontstaan.
Tevens is het voor ons noodzakelijk om altijd met u contact te kunnen zoeken over bijvoorbeeld de plek waar u de chauffeur zult ontmoeten.

5] Als u niet in het bezit bent van een mobiele telefoon dan kunt u bij ons géén rit vanaf Schiphol reserveren.